Garantii (RMA)
Procedura trimiterii produselor in garantie
Completeaza formularul de service de mai jos si astepta sa fii contactat de colegii nostri
- Daca ai primit confirmarea ( e-mail sau telefonic ) de la colegii nostrii, te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
- Coletele expediate ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
- Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) la rubrica continut: („GARANTIE PRODUS”).
- Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.
Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie emis de laptop-service-center.ro care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.
Responsabilitatile clientului
Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
- numarul de serie al produsului (S/N – “serial number”, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
- sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
- produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
- utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice;
- incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.